Alpha-fluid

Yon-Ka

Alpha-fluid

YonKa, Combination skin, Dehidrated skin, Mature skin, Creams, 50ml

The hydrating ALPHA-FLUID treatment, suited for even the most sensitive skins, hydrates, nourishes and revives. The skin is smoother, more beautiful, the pores are tightened the complexion is even and more radiant.

54.40€
64.00€
Delivery in 1-5 working days
Return warranty 30 days
  • The hydrating ALPHA-FLUID treatment, suited for even the most sensitive skins, hydrates, nourishes and revives.
    The skin is smoother, more beautiful, the pores are tightened the complexion is even and more radiant.

    Its plus :
    . A well-balanced concentration in fruit acids (AHAs) combined with mimosa tenuiflora, reknown for their renewing qualities.
    . Deeply hydrating sweet almond peptides
    . Nourishing cereal germ oil combined with rice oil and vitamin E, antioxydant, for daily protection and brign the skin suppleness and radiance.

    Product Code:: YAF50
  • After cleansing your skin and spraying LOTION YON-KA , apply ALPHA-FLUID onto the face and neck, avoiding the lips and eye contour.

    In case of sun exposure, we recommend you apply sun protection SPF 25 or 50 .ALPHA-FLUID may also be used alone, all year round, for a renewing and hydrating action.

    In the morning is recommended to use ALPHA- PEEL as they two combine a perfect duo. As ALPHA PEEL gently exfoliates your skin over night and ALPHA FLUID has hydrating renewing and revitalising effect during the day.

  • Details: AQUA/WATER/EAU, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ETHYLHEXYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, MYRISTYL MYRISTATE, CETYL ALCOHOL, BRASSICA CAMPESTRIS (RAPESEED) STEROLS, PEG-75 STEARATE, ZEA MAYS (CORN) GERM OIL, VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT, COCO-GLUCOSIDE, HYDROLYZED SWEET ALMOND PROTEIN, DIMETHICONE, POLYMETHYL METHACRYLATE, UREA, XANTHAN GUM, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, COCONUT ALCOHOL, CETETH-20, STEARETH-20, SACCHARUM OFFICINARUM (SUGAR CANE) EXTRACT/EXTRAIT DE CANNE A SUCRE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN OIL, TOCOPHERYL ACETATE, CITRUS GRANDIS (GRAPEFRUIT) PEEL OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) FRUIT EXTRACT, CITRUS LIMON (LEMON) FRUIT EXTRACT, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, SODIUM HYDROXIDE, ACER SACCHARUM (SUGAR MAPLE) EXTRACT, HYDROLYZED SOY PROTEIN, SODIUM BENZOATE, SODIUM DEHYDROACETATE, PELARGONIUM GRAVEOLENS LEAF OIL, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, MIMOSA TENUIFLORA BARK EXTRACT, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN, LIMONENE

    * The list of ingredients may be subject to amendments, and the only binding information is the list found on the product itself. Therefore, we invite you to consult the list printed on the packs of the products especially if you are subject to allergies.

  • 1. Prekės grąžinimo sąlygos :

    1.1   Pirkėjas gali pasinaudoti teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją, kaip tai numato „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“

    1.2  Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.“

    1.3  Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:

    • Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
    • Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
    • Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.

    1.4 Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų. 2. Prekių grąžinimas: 2.1  Kur grąžinti prekes:  Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :

    • Jeigu prekės atsiimtos City Wax Vilnius salone, grąžinkite jas į City Wax Vilnius saloną.
    • Jeigu prekės pristatytos kurjerio, jos turi būti grąžinamos į City Wax Vilnius saloną per kurjerį arba atnešus į saloną.
    • Grąžinant prekes būtina pateikti jos pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą.

    Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas. 2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

    • Jei prekės buvo grąžintos  į City Wax Vilnius saloną, už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo metu, įvertinus pristatytų prekių būklę.
    • Jei prekės buvo pristatytos kurjeriu ir grąžintos kitu būdu (siunčiant paštu ar pan.), gavus prekes ir įvertinus jų būklę,  už prekes sumokėta suma grąžinama per 30 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

    3. Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės? Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu hello@citywaxvilnius.lt

  • Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už savo pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

    Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.

    Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per 4 darbo dienas bendradarbiaujant su UAB Omniva LT siuntų pristatymo tarnyba. Prekės gali būti pristatomos į Omniva paštomatus arba per kurjerį, nurodytu adresu.

    Jei siunta pristatoma kurjerio-pasirašydami sąskaitą faktūrą ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą jūs patvirtinate, jog prekė yra nauja, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar jums įtartinų pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, surašykite juos kurjeriui pasirašomame dokumente. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

    PRISTATYMO KAINOS:

    Omniva paštomatai Lietuvoje- 3.00 eur.

    Kurjerio paslauga- 3.00 eur.

    Nemokamas pristatymas per kurjerį arba paštomatą (pasirinktinai) – užsakymams nuo 100eur.

    Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

    Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 06 29 įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 08 17 įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

Login

New user?
Sign in

Esamas vartotojas?
Slaptažodžio priminimas

Įveskite savo el. paštą, kuriuo išsiųsime jums instrukcijas

BodyBody

Domain.com website uses four main types of cookies.

By continuing to browse, you agree to the necessary cookies. You can also agree to the use of other cookies.