SoMeCare Facial Brush for deep daily cleaning

SoMeCare

SoMeCare Facial Brush for deep daily cleaning

SoMeCare, Facial washing brush, massagers, Grey

SoMeCare takes skin cleansing to new depths by combining sonic technology with 55°C heat therapy for deeper product absorption.

Brand

Face

Color

90.30€
129.00€
Delivery in 1-5 working days
Return warranty 30 days
  • SoMeCare takes skin cleansing to new depths by combining sonic technology with 55°C heat therapy for deeper product absorption. Experience your clearest complexion yet as fine anti-bacterial silicone touchpoints massage the skin, removing excess oil, makeup and dirt from pores. SoMeCare’s 8 vibrational intensities help to smooth skin and firm fine lines and wrinkles for a youthful radiance. Compact, travel-friendly, and suitable for daily use on all skin types, SoMeCare delivers spa-like skin rejuvenation every day of the week.

    • -Made from anti-bacterial, odour-resistant and easy-to-clean silicone
    • -Hypoallergenic and suitable for sensitive skin with gentle cleansing action
    • -Water-proof and suitable for in-shower use
    • -Features 8 sonic vibration intensities up to 15,000 Hz
    • -Supplied with USB-connected magnetic induction charging base with suction cup attachment
    Product Code:: FASMCFB
  • Step 1: Dampen face with warm water and apply cleanser to your SoMeCare brush head.
    Step 2: Turn the cleanser on and press the brush head into your palm until it creates a lather.
    Step 3: Starting with the chin, glide the product over your face. After 1 minute of use, SoMeCare will pause for 3 secs as you switch cleansing area.
    Step 4: Follow with an optional deep cleansing mode by pressing the power button again.
    Step 5: Once finished, turn off your SoMeCare and rinse your face and device.



    For Thermal Massage

    Step 1: Apply facial essence directly to your skin.
    Step 2: Press the power button on your SoMeCare once to switch on normal cleansing mode.
    Step 3: Glide the device over your face in a bottom-up motion, using the massage head on the back of your SoMeCare.
    Step 4: After 5 minutes your SoMeCare device will automatically shut off. Rinse under warm water and store dry.

  • 1. Prekės grąžinimo sąlygos :

    1.1   Pirkėjas gali pasinaudoti teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją, kaip tai numato „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“

    1.2  Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.“

    1.3  Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:

    • Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
    • Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
    • Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.

    1.4 Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų. 2. Prekių grąžinimas: 2.1  Kur grąžinti prekes:  Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :

    • Jeigu prekės atsiimtos City Wax Vilnius salone, grąžinkite jas į City Wax Vilnius saloną.
    • Jeigu prekės pristatytos kurjerio, jos turi būti grąžinamos į City Wax Vilnius saloną per kurjerį arba atnešus į saloną.
    • Grąžinant prekes būtina pateikti jos pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą.

    Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas. 2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

    • Jei prekės buvo grąžintos  į City Wax Vilnius saloną, už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo metu, įvertinus pristatytų prekių būklę.
    • Jei prekės buvo pristatytos kurjeriu ir grąžintos kitu būdu (siunčiant paštu ar pan.), gavus prekes ir įvertinus jų būklę,  už prekes sumokėta suma grąžinama per 30 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

    3. Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės? Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu hello@citywaxvilnius.lt

  • Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už savo pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

    Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.

    Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per 4 darbo dienas bendradarbiaujant su UAB Omniva LT siuntų pristatymo tarnyba. Prekės gali būti pristatomos į Omniva paštomatus arba per kurjerį, nurodytu adresu.

    Jei siunta pristatoma kurjerio-pasirašydami sąskaitą faktūrą ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą jūs patvirtinate, jog prekė yra nauja, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar jums įtartinų pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, surašykite juos kurjeriui pasirašomame dokumente. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

    PRISTATYMO KAINOS:

    Omniva paštomatai Lietuvoje- 3.00 eur.

    Kurjerio paslauga- 3.00 eur.

    Nemokamas pristatymas per kurjerį arba paštomatą (pasirinktinai) – užsakymams nuo 100eur.

    Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

    Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 06 29 įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 08 17 įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

Login

New user?
Sign in

Esamas vartotojas?
Slaptažodžio priminimas

Įveskite savo el. paštą, kuriuo išsiųsime jums instrukcijas

BodyBody

Domain.com website uses four main types of cookies.

By continuing to browse, you agree to the necessary cookies. You can also agree to the use of other cookies.