-
Suteikia lengvą, ilgalaikį, natūralų dengimą, leidžiantį odai kvėpuoti. Sudėtyje yra revoliucinių, odai švytėjimą suteikiančių, veikliųjų medžiagų kartu su natūraliais mineralais, kad užmaskuotų odos trūkumus ir kontroliuotų blizgesį. Teikia SPF15 ir apsaugą nuo taršos.
Sudėtyje esantis Hialurono mikrosferas padeda sulyginti raukšleles. Tinka viesiems odos tipams. Be cheminių medžiagų ir dažiklių.
Prekės kodas:: NBD2803 -
Įsitikinkite, kad oda yra sausa ir drėkinamasis kremas įsigėrė. Į dangtelį įberkite nedidelį kiekį miltelių. Merkite asap Kabuki šepetėlį į palaidus mineralinius miltelius ir švelniu judesiu nukratykite perteklių. Pradėkite nuo veido išorės, besisukančiu judesiu per veidą ir kaklą. Denkite tolygiai.
-
Hyaluronic Microspheres, Chromabright™, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Natural Minerals
-
1. Prekės grąžinimo sąlygos :
1.1 Pirkėjas gali pasinaudoti teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją, kaip tai numato „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“
1.2 Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.“
1.3 Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:
- Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
- Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.
1.4 Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų. 2. Prekių grąžinimas: 2.1 Kur grąžinti prekes: Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :
- Jeigu prekės atsiimtos City Wax Vilnius salone, grąžinkite jas į City Wax Vilnius saloną.
- Jeigu prekės pristatytos kurjerio, jos turi būti grąžinamos į City Wax Vilnius saloną per kurjerį arba atnešus į saloną.
- Grąžinant prekes būtina pateikti jos pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą.
Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas. 2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?
- Jei prekės buvo grąžintos į City Wax Vilnius saloną, už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo metu, įvertinus pristatytų prekių būklę.
- Jei prekės buvo pristatytos kurjeriu ir grąžintos kitu būdu (siunčiant paštu ar pan.), gavus prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 30 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.
3. Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės? Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu shop@citywaxvilnius.lt
-
PREKIŲ PRISTATYMAS
Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už savo pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.
Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per 4 darbo dienas bendradarbiaujant su UAB Omniva LT siuntų pristatymo tarnyba. Prekės gali būti pristatomos į Omniva paštomatus arba per kurjerį, nurodytu adresu.
Jei siunta pristatoma kurjerio-pasirašydami sąskaitą faktūrą ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą jūs patvirtinate, jog prekė yra nauja, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar jums įtartinų pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, surašykite juos kurjeriui pasirašomame dokumente. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
PRISTATYMO KAINOS:
Omniva paštomatai Lietuvoje- 3.50 Eur.
Kurjerio paslauga- 6.50 Eur.
Nemokamas pristatymas per kurjerį arba paštomatą (pasirinktinai) – užsakymams nuo 300 Eur.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 06 29 įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 08 17 įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.